2011. május 16., hétfő

Végre vége... (1. rész)

Egy évvel ezelőtt még nem gondoltam, hogy bármikor is várni fogom a szorgalmi időszak végét, de most nagyon-nagyon örülök, hogy ez (gyakorlatilag már) eljött.

A jegybeírások kavalkádjában, ebben az őrületben végre kimondhatom, hogy túléltem ezt a félévet. Nem volt egyszerű. Pedig csak 13 órát vettem fel, csak azzal nem számoltam, hogy ez több munkát hoz magával, mint az tavaly tavasszal 16, vagy ősszel a 18.

Ezt MEGINT magamnak köszönhetem. Februárban még jó ötletnek tűnt, hogy ennyi gyakorlatot veszek fel, még óriási királynak is éreztem magam, hogy most aztán rengeteg dologra lesz idő az egyetem mellett (lenne mit tenni...).

(Hogy miről is van szó? Lássuk:

  • Újság projekt 1
  • Digitális fotó
  • Infós műfajok
  • On-line újság
  • Társadalmi komm. II. (Szilczl)
  • Médiaelemzés (Szigeti)
  • És végül a tesi, ami gyakorlatnak számít, de ezt nagyon szerettem végig :) 
A legnagyobb csapást a szorgalmai időszakomra azzal mértem, hogy az utolsó előtti pillanatban a kultúraközi komm.-ot lecseréltem a projektre, de ez még nagyon jól is elsülhet (ha más nem, legalább hamar túl leszek rajta).

Külön bónusz, hogy ismét bebizonyosodott: ha egy tárgyat több tanárnál is fel lehet venni, akkor én remek érzékkel választom ki azt, akinél sokkal többet kell tenni a jegyért.

Mindezt tetézte, hogy sajnos a kurzusaim (és így a szemináriumok is) szoros versenyt vívtak a "félév legunalmasabb tanegysége" címért. Ez sem könnyítette meg a dolgomat (eredményt nem fogok hirdetni).

A negatív érzéseket enyhítette, sőt, hogy az ÖSSZES órámon jó emberek vettek körül. Ennek különösen a gyakorlatoknál volt jelentősége. Áldom az eget, amiért minden tárgyamnál abba a csoportba kerültem, ahova. Mindenhol jól éreztem magam és amikor lehetett, a hangulat is jó volt. Mindenkinek üzenem, hogy nélkületek bediliztem volna. Remek csoportok voltak, jó volt veletek (remélem, a szimpátia a másik oldalról is fennáll)!

Ha ez nem volna elég, a nyakamba vettem egy politológia minort, amiből eddig csak két tárgyat vettem fel. Ezek viszont nagyon érdekelnek, szerintem végigcsinálom majd.

A visszaemlékezés 2. részében kiteszem azt a beadandót, amit a sajátjaim közül a félév legjobbjának választottam, a 3., záró körben pedig (nem mintha ez bárkit is zargatna, de) a vizsgák elé írok majd pár gondolatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése